مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 دی 1399 ساعت 10:452020-12-23بين الملل

نظرسنجی| شانس اندک نتانیاهو برای تشکیل کابینه


پس از منحل شدن خودکار پارلمان رژیم صهیونیستی، یک نظرسنجی نشان داد که حزب نخست وزیر این رژیم بدون محلق شدن حزب جداشده، نمی تواند تشکیل کابینه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از اعلام یاریو لوین رییس پارلمان رژیم صهیونیستی مبنی بر منحل شدن  پارلمان این رژیم، یک نظرسنجی در سرزمین های اشغالی نشان داده است که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی شانس کمتری برای تشکیل کابینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری عرب48 ، نتایج نظرسنجی یادشده نشان می دهد که بدون پیوستن حزب گیدئون سعر موسوم به امید جدید به حزب لیکود (حزب نخست وزیر رژیم صهیونیستی)، نتانیاهو نخواهد توانست تشکیل کابینه دهد.

 گیدئون هم حزبی پیشین نتانیاهو است که بتازگی اعلام کرده است، برای نخست وزیر شدن وارد رقابت انتخاباتی خواهد شد و به کابینه نخست وزیر این رژیم نخواهد پیوست.

در عین حال، در این گزارش آمده است که رسانه های رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده اند، نفتالی بنت رییس ائتلاف حزب های راست افراطی، عصر امروز، در سخنرانیش، خود را به عنوان نامزد پست نخست وزیری اعلام کند و او نیز وارد رقابت های انتخاباتی شود.

عرب 48 به نقل نظرسنجی که رادیو 103FM امروز آن را منتشر کرده است، گزارش داد که حتی اگر حزب هایی مثل یمینا و احزاب حریدی به کابینه پس از انتخابات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظرسنجی| شانس اندک نتانیاهو برای تشکیل کابینه

نظرسنجی| شانس اندک نتانیاهو برای تشکیل کابینه